19. jul. 2017

Jeg er Prins Henrik!

Ha, hvem havde nu troet det? Det var noget med en hvilken-royal-person-er-du-test i en nyhedsapp. Og den slags plejer jeg altid at hoppe let og elefant over. Men ikke denne gang. Næe ... og jeg er Prins Henrik. Og stolt af det. Jeg har altid syntes godt om ham og gør det stadig. Naturligvis.

----------

Kan i øvrigt oplyse at jeg har 14 (!) kladder liggende i bloggens maskinrum. Og ingen af dem er færdige. Puha. Så meget på sinde og så lidt tid. Nå, det kommer nok. På et tidspunkt.

----------

Drømte forresten at yngstemands nye klasselærer som han skal have efter sommerferien synes det er ok at slå børn. Så yngstemand kom flere gange hjem med mærker fra lineal-rap-over-fingrene. Altså indtil vi politianmeldte det.

Vanvittig drøm. Specielt fordi vi HAR mødt hende. Og hun virker til at være mega sød, empatisk og top-engageret. Tror bestemt at hun er typen der ville politianmelde sig selv, hvis hun nogensind kom til at slå på et barn.

Syret drøm.

----------

Ældstebarnet havde i denne uge besøg af veninde som hun har kendt siden børnehaven og som derfor er meget vant til at komme hjemme hos os.

På et tidspunkt er de på vej ud på snige-måden og jeg spørger på sædvanlig sarkastisk-jeg-laver-sjov måde  "Hey, spade og spade - hvor skal I hen?"

Veninden vender sig om og spørger: "Øh hvem af os er spade og hvem er spade?" og griner.

Jeg er vild med især børn med humor og et glimt i øjet. 

----------


Ovenstående var et udpluk af alt, der ikke rummer nok til et selvstændigt indlæg. Eller jo, det gør de måske nok hvis blot indlæggene er meget korte eller skriver sig selv.

----------
In English: Baloney, and then some ...




12 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye status😉
    Godt det kun var en drøm,det med klasselæreren og rap over fingrene.Det er da heldigvis mange år siden det blev forbudt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var da en totalt syret drøm, Laila. Men dem har jeg godt nok haft mange af på det seneste. Måske jeg skal holde op med at ryge hash lige inden sengetid. Hahahahaha.

      Slet
  2. Nådada ... hvordan går det med vindueskiggersyndrombenet? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo altså, tak fordi du spørger til det. Den nylige ballonudvielse works wonders. Godt man er royal og kan kommer foran i køen - og over storebæltsbroen i stormvejr.

      (Fair skal være fair: Jeg er ret overbevist om, at ligegyldigt hvem der bliver indlagt med sådan et ben, vil få den nødvendige behandling prompte!)

      Slet
  3. Du er ret modig; tænk hvis du var blevet Jokke!! Glæder mig til at læse dine mange indlæg. En gang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahahahahahahahaha. Fik lige morgenmaden galt i halsen dér. Du har ret, Midterfrue, det var lidt modigt af mig. Hellere Prins Henrik end Jokke ;-)

      Slet
  4. Ih altså, helt kongelig eller noget ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er vildt, Birgitte ;-)

      Slet
  5. Og vi er så lidt i samme båd, lidt fransk :-) Jeg er nemlig prinsesse Marie.

    SvarSlet
  6. Ikke dårligt med sådan en royal titel :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej for sørensen. Det er helt fint ;-)

      Slet