14. apr. 2017

Oprydningsfeber, påskeferie, blogroll og noget ...

Jeg har været syg. Simpelthen gået ned med oprydningsfeber. Heldigvis er jeg ved at være ovre det, men det var barsk mens det stod på. Som nogen måske har opdaget er det gået ud over bloggen; flyttet rundt, ændret layout og luget ud i alt muligt i siden ... godt at jeg er ved at være rask, ellers ender det med at bloggen bliver helt væk. Og dét orker jeg ikke igen.

Jeg giver påskeferien skylden. Tænk at der nu kun er 3½ dag tilbage. Så er det bare om at få det meste ud af det sidste også. Ikke ud i oprydning naturligvis men kreativitet, nærvær, påskefrokost, middagslure, film, bøger, solskin, gåture og alt det der som hører enhver fridag til, ikke?

Indtil videre har børnene haft diverse lege- og soveaftaler, Mester har været på arbejde de første 3 dage i denne uge, jeg har ryddet op og ud i 4 ud af 4 tøjskabe ja det passer lige med at vi er 4 i familien, nogen har været på kulturelle udflugter ikke mig mens andre mig har set film og blundet. Nogen har spist påskeæg ikke mig mens andre mig har spist masser af spejlæg hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tro at jeg er gravid både mht sære spise vaner og oppustet mave hahaha.

Og så har jeg fundet min blogroll. Havde en lille korrespondance med en blogger siger ikke hvem om de der blogrolls egentlig bliver brugt af andre end bloggeren selv. Og jeg gør! en gang imellem. Lader mig fortabe i Blogville og klikker mig videre via jeres blogrolls og kommentarfelter og ender de skønneste og skøreste steder. 
Så for at give jer samme service har jeg genopfundet min blogroll. Hvis ikke du er på den, så er det en fejl. Giv mig et praj så jeg kan få din blog tilføjet - og gå på opdagelse. Blogville er jo om at dele, ikke?

Jeg vil skynde mig at lægge mig på sofaen for der er britiske antikkrejlere i fjerneren - og det skal nydes ja jeg ved godt at jeg har en 80-årig dame indeni mig. Hvis jeg ligger der længe nok slipper jeg måske af med min oprydningsfeber.

God påske!




----------

20 kommentarer:

  1. Det fejler jeg også idag, mere eller mindre ufrivilligt. For har valgt at flytte om i soveværelset, skifte møbler osv, så nu er alt kaos. Så opryddes, ryddes ud og sorteres det skal der :D

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej. Rigtig god bedring ;)

      Slet
  2. Uha, det lyder som en barsk omgang - godt du er ved at være oven på igen :)
    Flot layout på bloggen, ser rigtig godt ud med den grå baggrund!
    Rigtig god påske til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var slemt, E. (:
      Tak, den skal gerne være mere overskuelig nu. Og tak i lige måde.

      Slet
  3. Jeg vil faktisk godt smittes lidt, har du nogle baciller at gi' af? Eller kan du få et tilbagefald, og smutte en tur forbi Frederiksberg, ja? Masser af tøjskabe og skabe i det hele taget, I can tell you!...
    Tak for dit link til mig! Stort kram :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jeg er ikke sikker på at jeg kan holde til et tilbagefald, Maude :-) Det er jo mega hårdt med sådan en omgang. Hahahaha.
      Og velbekomme.

      Slet
  4. Det er min ynglingssygdom tror jeg :) Jeg bliver i så godt humør af det!
    Jeg bruger også blogrolls. Ikke altid, men ind i mellem er det rigtig hyggeligt at se, hvad/hvem, der gemmer sig bag linkene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja det kan være enormt befriende at få ryddet op. Se bare, vi er flere som faktisk bruger de der blogrolls. Hep hep!

      Slet
  5. Kunne godt bruge lidt smitte... hvis energi følger med.
    Jeg fandt faktisk dig via enten en blog roll eller en kommentar. Elsker at bruge dem til at gå på opdagelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, men jeg tror faktisk ikke det smitter :-(

      Slet
    2. næ ser ikke sådan ud
      til dem der vil på eventyr i blogland, oppe i toppen af blogspot blogs kan man trykke på se næste blog, det kan være ret underholdende at gøre.

      Slet
  6. Ih vil straks se om jeg kan finde nye gode blogs på din Blogroll ;-) håber I nyder resten af påsken. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, vi nyder :-)
      Ja vi 2 hænger jo lidt i samme crowd, så ved ikke om du støder på nyt ...

      Slet
  7. Hmm,jeg har ikke oprydnings feber,selv om jeg nok burde have bare en lille snert,da jeg har en konfirmation lige om hjørnet som vi holder herhjemme;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, Laila. Noget med at arbejde bedst under tidspres?! Du skal nok nå det.

      Slet
  8. Vaskeægte forårskuller ... det kan godt være ret slemt ;-)
    Jeg bruger andres blogrolls og jeg elsker dit nye layout!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja pyha, Ellen. Men jeg er ovre det nu (:
      Og tusinde tak!

      Slet
  9. jeg må tage hatten af for at I kan nøjes med et klædeskab pr person.. det er for sejt.. og jeg synes elelrs at jeg smider en del til genbrug regelmæssigt... men jeg ender åbenbart med at få noget med hjem også :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ét klædeskab kan sagtens have mange låger, Ellen ;-)
      ps. selvfølgelig får du også noget med hjem, det er jo hele pointen med genbrug. Hahaha ... typisk.

      Slet