22. jan. 2017

et noget alternativt badeværelsesgulv

Eller hvad siger du?





-----

12 kommentarer:

  1. lige til at blive svimmel af - ved ikke, om jeg tør besøge det badeværelse af skræl for at falde igennem,

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik samme tanke, især hvis badeværelset findes i en lejlighed på 3. etage ... eller noget.

      Slet
  2. Måske lidt højere end tredje sal... Men ret cool... Tror dog selv, at jeg springer over!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så 30. etage ... men det er næsten FOR skræmmende ;-)

      Slet
  3. Altid noget at det ikke er et glasgulv og dermed et virkelig udsyn ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for dælan, det ville virkelig være skræmmende, Lene :)

      Slet
  4. Ret sjov ide - er det et photoshopbadeværelse eller et rigigt et?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg desværre ikke i stand til at svare dig på, Ellen. Men ja det er en sjov idé.

      Slet
  5. Cool men jeg ville ikke bryde mig om at sidde på toilettet der:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det vil jeg godt nok også betakke mig for, Mette :)

      Slet