5. jan. 2017

bør noteres i huskeren

  • tjek altid ALTID vasketøj for lommeuld, slikpinde, kødben og sten inden det kastes i maskinen

  • lad være med at køre bil i stykker aftenen før lillejuleaften - der er aaaaalt for længe til det er muligt at komme ud og kigge på ny og dermed alt for lang tid til at panikke lidt over manglende køretøj vi bor jo Midt i Ingenting hvor offenlig transport mest af alt er ikke-eksisterende

  • julegaverne de 2 i alt jeg står for, må gerne hittes på og købes INDEN 22. december

  • når madpakken en sjælden gang smøres om aftenen skal den i køleskabet natten over og ikke i tasken som den skal om morgenen ADWR

  • bakgear i ny bilitto sidder til venstre for 1. gear og ikke til højre for 4. gear get it right honey!

  • for meget sukker på én gang giver stadig kvalme, hovedpine og generel utilpashed nej du behøver ikke teste det ugentligt!

  • få styr på skolens lukkedage, således at børnene ikke skal være alene hjemme en hel dag som i tirsdags fordi 'nogen' ikke havde opdaget at skolen først startede igen onsdag




----------

14 kommentarer:

  1. Du bør få installeret sådan en printerfunktion ligesom madbloggerne har, så man kan printe dine huskelister ud, og montere dem på køleren.... Og tilføje sine egne don't try these at home-miserer....

    SvarSlet
    Svar
    1. Har faktisk tidligere haft en print-widget. Vil overveje om den skal aktiveres igen :-) Hvilke tilføjelser ville du skrive på, Maude?

      Slet
  2. Kan med-nikke til det meste, men synes egentlig, at det kan være meget fint med helt rene småsten. Iøvrigt stod jeg i kø hos Elgiganten for udlevering af vare klokken efter 19 lillejuleaften,og det gik jo endda, så d. 22. kan næsten (men også kun næsten) kategoriseres som god tid :-)
    Tillykke med ny bilitto!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, Midterfrue. Helt rene småsten er ikke at foragte. Tal - bilitto er sååå fin (og dyr).

      Slet
  3. Tilføjelse til nr 1: reflexhalsbånd med blinklys (batterier og vaskemaskine er ikke en god kombi) + hunde godbidder (meget smattet... ikke rent)
    Jeg kommet ned på at teste den med sukker ca. Hver 4. Uge..... suk
    når du nu husker at lave madpakke, og lægge den i køleskabet... så HUSK at tage den ud næste morgen! Og få den med.
    apropos tage ud..... hjemmelavet mad til hund i fryser, skal tages ud aften før, hvis hund skal havde morgenmad (dum hundemor)...
    lukke dag alenehjemme overlever de nok.... jeg er her stadig.
    du ikke alene
    Tillykke med bilen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hold da op hvor du også kan ;)

      Slet
  4. Den med sukker kan justeres så indtaget skrues ned en smule men stadig er daglig:) ubehag kan så undgås:o) du skal bare finde lige din rette dosis. tillykke med ny bil:)

    SvarSlet
    Svar
    1. jo jo Mette. Pointen er at jeg ikke justerer - går bare amok på den uhæmmede måde og husker så (i en kort periode) hvorfor det er en dum idé med det der amok-noget.
      Tak. Er rigtig glad for ny bilitto.

      Slet
  5. Åh altså bil... jeg håber aldrig vores går i stykker (wishful thinking). Har I så købt en helt ny eller? Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvad sker der for den bil? Og så lige midt i den 'dyre' juletid!
      Nå men nu har jeg fået en helt ny, brugt bil ;-) Ny for mig, ser også ny ud (så naboen har faktisk spurgt om den er ny-ny), og forrige ejer har passet smadder godt på den. Jeg er glad!

      Slet
  6. Tillykke med nyt brugt køretøj - og kan du så holde op med alt det sukkerstads!
    De andre ting du nævner, hører vist ganske enkelt med til livet, som det nu engang er, er jeg bange for ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ellen. Ja jeg skal nok holde op med sukkerstads (siger jeg med krydsede fingre på ryggen).

      Slet
  7. Det der sukker, det lokker jo, så hvordan skal man stoppe med det :-) Tillykke med bilen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hørt! Hvordan? :-)
      Tak, Lene.

      Slet