30. jan. 2017

3 tips til en god start på året


  1. Sørg for at alle komme glade, raske og veludhvilede gennem juleferien - og gem dermed alle sure miner, ungdomssløvsind, vinter-blues og ikke mindst ... influenza, til januar.

  2. Nu vi har dét på plads, så er det vigtigt at alle a.l.l.e. familiemedlemmer smitter hinanden med passende mellemrum således at det tager 4 uger and counting til familien har været igennem første virus anno 2017. Det gør det helt enormt nemt at passe sit arbejde, følge med i skolen og holde skik på vasketøjsbunken i sådan en omgang argh-møg-træt-med-træt-på #ShootMe

  3. Gå amok i bland-selv-slik og online tøjbutikker #HvorforBrændteJegIkkeMitDankort?. Sørg for at trøstespise så bukserne strammer og råb også gerne lidt ad kassedamen nu du er i gang. Nåja ... og husk at booke tid ved mekanikeren til den der kalahakugle, som nej endnu ikke har forladt instrumentbrættet.


Blot følg ovenstående vejledning og så lover jeg at resten af året kommer til at føles let som en leg. Eller lover og lover ... satser!

Selvtak.





----------

16 kommentarer:

  1. Åh sikke noget, sender lige lidt vildmosekarma :-)

    SvarSlet
  2. Åhr, bugger.... Kom an, resten af 2017; you can do it!! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. That's the spirit, Maude! Yay!

      Slet
  3. Her er yngste nede med noget feber og hoste. Jeg håber ikke vi skal køre i båndsløjfe med smitte herfra, for januar har egentlig været god. Resten af året bliver bare 'fine and dandy' ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig bliver resten af året 'fine and dandy', Birgitte. Tak for reminderen ❤️

      Slet
  4. åh, træls for jer.... Håber I snart er ovenpå igen. Go' bedring i hvert fald:o)

    SvarSlet
  5. Jeg ved ikke helt, om jeg synes tipsene lyder så gode? Det er godt nok træls for jer. På onsdag er det den 1 februar , så vender det ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Først på onsdag? Gys ... :-D

      Slet
  6. Det lyder til, at I har taget en for holdet. Hepper på virusfri for jer resten af året! Jeg troede ellers, at blandselv-slik kunne kurere det meste, men åbenbart ikke virus og kalahakugler? ;-) God bedring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Troede jeg også, Øglemor. Og købte endda over 1 kg - seriøst! Men nej.

      Slet
  7. Uf da! Både Gemal og Donna kæmper begge med mærkelige symptomer i dag, men vi har altså virkelig ikke tid til flere ugers brakligning. Det går over til februar, ikk'???

    God bedring til jer alle. Lige nu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jow jow. Selvfølgelig går det over til februar, Midterfrue. Men jeg lover ikke hvilken februar ... ;-) God bedring med dem og tak for samme ♡

      Slet
  8. Med den liste så blir resten af 2017 en leg at komme igennem - skal vi ik lige aftale det - du og jeg?! God bedring til jer alle, og så håber jeg at I snart holder lidt vinterferie :) for det kan gøre godt med lidt rask-fri-tid :)

    Kh. S.

    SvarSlet