25. nov. 2016

Pitch Perfect

Hmmm ... efter jeg lagde Cup-Song på bloggen, lærte jeg af jer søde læsere, at sangen stammer fra filmen Pitch Perfect. Og den film har jeg derfor nu set. Og 2'eren er allerede fundet frem også.

Top-hyggelig film, som også børnene kan være med til at se. -

Handlingen er noget med en pige, som ikke rigtig gider på College og som ikke rigtig er god til relationer - og noget med hendes far, og så er der en fyr, og noget med at synge uden musik, slåskampe, fængselsophold, en meget besynderlig værelseskammerat - og så musikken .....












Om ikke andet så tjek lige denne optræden til den der meget vigtige konkurrence, som de vinder ... åh åh spoiler - sorry.


2 kommentarer:

  1. Jeg er SÅÅÅÅ sidste år på alle fronter. Kan IKKE følge med, heller ikke herind; der ser da helt anderledes ud nu end sidst jeg var herinde!
    Nå, men... Ha' en skøn weekend :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er gang i legen-rundt-med-design-og-noget herinde. Filmen er vist rigtig mange år gammel. Men ... jeg er først nået til den nu ;-)

      Slet