29. nov. 2016

muren hoppede lige ud foran mig


Jeg sværger! Det var næsten ikke min skyld! Nånå...

Men altså, mærkerne på muren vidnede om at den står et dumt sted, for der var mange streger på den - og de var både røde, grønne, sorte og så videre... og Mesters bil er jo hverken rød, grøn sort eller så videre ...



Og ja, det er da typisk jeg lige laver den fadæse i Mesters bil og ikke min egen.

Nå, skidt det er jo bare en bil... og det sjoveste er, at Mester har fået at høre for det på job i dag. Er sikker på han har tørret den af på mig - hvilket jo tilfældigvis også er fair nok... hmmm... denne gang altså!


----------

4 kommentarer:

  1. Åhhh hvor jeg kender følelsen og også det med at være samtaleemne på mandens arbejde. Jeg forsøgte at parallelparkere min bette bil to dage efter vi havde købt den - det gik slet slet ikke og jeg fik bulet både min og den anden bil ret grundigt. Pinligt! Vi havde ikke engang fået forsikringspapirer endnu. Jeg lærte på den hårde måde jeg stadig ikke (efter hmm godt og vel tyve år med kørekort kan parallelparkere ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også selv helt droppet den slags parkeringer ;-)

      Slet
  2. Se jeg har et handikap skilt og det er jeg så glad for. Så kan jeg tage ligeså lang tid jeg har lyst om at parkere og pladserne er normalt bredere:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne aldrig falde mig ind at parkere på en handikapplads - men kan godt se fordelen både med bredden, tilgængeligheden og ikke mindst "the first row deal".

      Slet