25. sep. 2016

jeg mener nok lige at ...

Jeg mener nok lige at:
  • det edderrødme er for tidligt at det der sne er kommet
  • der er lidt for mange peanuts i Snickers nogle gange
  • drengefødselsdage med alt for mange deltagere bør kunne klares på 10 minutter i hvert fald når de afholdes her
  • jeg er pokkers godt gift dog ikke lige så godt som manden min er det

Tænker også:
  • at jeg skriver 'tænker' for at drille Mommer
  • på varme sandstrande og palmer der svajer blidt i vinden
  • det i dén grad var på tide at jeg fik skrevet en liste igen
  • det er møg-irriterende at der hele tiden kommer de der iOS-opdateringer ved aldrig om det er godt at installere eller ej

Mener helt sikkert at:
  • det er mærkeligt at jeg lige fik fem (!) dages black-out fra Blogville hvad skete der for det?
  • min skridttæller burde motionere sig selv hvem kan jeg klage til?
  • sæsonen for danske blommer burde vare lidt længere
  • juleslikket faktisk godt må vente lidt endnu det er jo alt alt for fristende

Men synes sådan set også at:

  • at skole-hjem-samtaler er nøjagtig lige så pinefulde som sønnike synes argh altså!
  • det er angstprovokerende at være den i familien der har tidligst fri om fredagen er så vant til at der altid er nogen eller noget jeg skal tage mig af
  • Mester bør arbejde med sit vittigheds-potentiale hold nu op hvor kan han altså være plat - og det smitter jo børnene! *suk*

Derudover kunne det være fedt hvis:
  • restaurant-lasagne smagte lige så godt som min egen hjemmelavede
  • jeg havde mere tid til at være kreativ og at jeg i øvrigt ikke havde hækle-skadet min skulder - igen
  • jeg boede på samme side af Storebælt som bedste-bedste-veninden min side forstås
  • nu vi er ved det: at jeg boede på samme side af Alperne som barndomsveninden hendes side forstås
  • moar her bare nogle gange kunne være lige så modig som ældstebarnet som i virkeligheden slet ikke er modig

Til gengæld glæder jeg mig over:
  • at jeg er så glad for min cykel mit arbejde
  • den der App: 'Too Good To Go'
  • at min stemme lyder vældig myndig og pæn inde i mit hoved og at jeg ikke selv kan høre den irl som alle andre stakler
  • begge børns kompetente og empatiske klasselærere
  • min mulighed for lidt endnu at kunne påvirke børnenes lokale accent det hedder altså ikke skjårte!!





----------
In English: Learn Danish please. So much easier - for me, that is.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar