23. sep. 2016

MAGNUM P.I.

Apropos 80'er serier tjek skøreliv.dks indlæg + kommentarerne så var jeg jo ret begejstret for Magnum P.I. Ih altså og suk.

Så derfor har jeg købt de første 5 sæsoner. Sæson 6, 7 og 8 har jeg endnu ikke fundet i tekstet udgave til region 2. Jeg leder fortsat.


Nå. Men. Altså. Da jeg satte første afsnit på, blev jeg sådan lidt "What?!" Var det virkelig så dårligt?! Huskede den som god og sjov og en anelse spændende. Men det var jo totalt 80'er på den kiksede måde!


Indtil ... Mester satte sig ned ved siden af mig - og vi så den sammen. Efter et par afsnit, kunne vi snildt abstrahere fra 80'er tingen og jeg er nu igen begejstret for Magnum. Tsk tsk tsk. Har dog end ikke set 1 sæson færdig - for ih hvor er der bare mega mange afsnit i hver sæson. 20-24 stykker. 











Med fare for at gå skøreliv.dk i bedene ... hvilke 80'er serier har I lyst til - men gruer lidt for at se igen?!




----------

In English: Tom Selleck was kinda cute, eh?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar