29. mar. 2016

jeg er ikke fan af ...

Here we go again ...


Jeg er ikke fan af

  • at fyret vælger at gå i stykker - og så på kold en lørdag 700 i timen PLUS moms *suk* 
  • når bihulerne strammer til og det føles som om en elefant har sat sig på min kæbe
  • bak-gearet

Kan ikke anbefale

  • at købe bh'er uden af kende sin størrelse
  • hækle-skader WTF?! noget med at blive grebet af det og glemme at musklerne ikke er i træning

Bryder mig desuden ikke om
  • tomater
  • når Mester er syg altså sådan rigtig rigtig øv-syg så jeg blir helt bekymret
  • at klippe negle og kan på den anden side heller ikke lide at have lange negle
  • annoncer på youtube

Bryder mig slet slet ikke om
  • numsevarme siddepladser eller ditto sofaer, madrasser uzw.
  • forældre-intra
  • hårde oste-kanter *kvalme*
  • frøer, tudser og deslige med mindre der er karamel i nej dem kan jeg faktisk heller ikke lide
  • at være voksen og ansvarlig

Er til gengæld ret glad for
  • at se Columbo om natten
  • bjørne- og børne-krammere
  • e-reolen og bibliotekskonceptet som helhed så meget billigere end shopping
  • retten til at dumme sig

Har meldt mig ind i klubben for
  • forældre med selverkendelse så vi sparer op til børnenes fremtidige psykologtimer
  • bowling-spassere nej nej nej
  • anonyme nattevandrere
  • mødre med Shrek-knogler
  • selvudnævnte lækkerfruer! når nu ingen andre siger det

---------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar