16. dec. 2015

juletræer til årets julekort

I lørdags manglede jeg en overspringshandling til at undgå det jeg egentligt skulle som jeg nu heldigvis ikke kan huske hvad var. I Blogville stødte jeg på Photomusens hæklede juletræer og gik i gang.

Nu har jeg hæklet ikke mindre end 38-43 (!). De er blevet postet fint, inde i årets julekort - også dem der er blevet leveret på hånd-måden.


Ja jeg ved det godt - der er gået ren mormor i den. Hold nu op altså. Og nu har jeg også skrevet årets julekort. Det blev til 28 stk. og nu gider jeg altså ikke flere nej de har ikke alle fået et træ, mens andre så har fået 2.


Ærgerligt for dem der stod længere nede på julekortlisten for den er lang. Muligvis vender jeg listen på hovedet næste år. Ingen garantier.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar