1. dec. 2015

Gorm din bandit!

Gorm, så kom du jo forbi. Sikke du kunne puste!


Jeg siger tak for at du 
  • væltede espalieret helt blidt ned i den ene bil og for at jeg dermed fik en undskyldning for at få jaget Mester udenfor og flytte tunge ting. Han er så lækker når han leger stærk mand.
  • de 2 væltede efeu-espaliers i baghaven som også dine forgængere har lagt ned på deres vej ...
  • tagstenen som står lige op i vejret - antennesignalet virker forbedret?!
  • lod birketræet læne sig helt ind over huset, så det kunne feje hul i den overdækkede terrasse og banke lidt på taget bare som for at sikre at vi ikke sov


Og et stort personligt tak 

  • fordi du fik mig ja Mester gad ikke ud igen til at drøne rundt på terrassen/plænen/indkørslen for at samle hegnshatte op, som du blæste forvildet omkring. Og så skidt da med at jeg var i undertøj og bare tæer - det var jo mørkt, koldt, blæsende og med regn, så who cares. Og jeg blev da langsomt tøet op igen i løbet af natten.
  • fordi du havde sørget for en forhindringsbane til min arbejdsplads dén med at skulle kravle hen over cykelstativet var lige i øjet!
  • for at du lod os slippe ganske nådigt og helt uden varige knubs og traumer.

Dine brødre, søstre, fætre, kusiner og ja alle familiemedlemmer må i øvrigt gerne tage en pause i de der fester, som i lader feje henover verdens lande. Lover at jeg ikke vil brokke mig. Jeps. Højt og helligt faktisk. Er ikke så vild med det der pusteri.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar