27. dec. 2015

ETA - was ist?!

Har lige brug for jeres hjælp her. Så gå meget gerne amok i kommentarfeltet.

1. juledag var vi på vej til noget julefrokost-noget hos min bror og familie. Køretiden afhænger af både vejr, trafik og denne gang også helbred.


Ældstebarnet blev nemlig køresyg gør hun nogle gange muligvis pga. en kraftig sidevind som fik bilen til at gynge mere end vanligt. 


Da vi næsten skulle have været fremme, var jeg i gang med at skrive en lille sms om at vi var forsinket og hvorfor. Men inden jeg fik skrevet 3-4 ord, modtog jeg en bror-sms: ETA


Og så måtte jeg jo så gætte på hvad ETA stod for. Og det er faktisk vældig morsomt når 'man' alligevel sidder på bagsædet af en bil og er forsinket-agtig.


  • Epo Tobak Amfetamin?
  • Eskil Tage Andersen?
  • Er Tilpas Anderledes?

Lad os bare blive enige om at brormand var en lille smule irriteret, da sms nr. 23 tikkede ind med ETA forslag.

Siden da ... sender jeg ham hver dag en ETA hilsen. Og driver ham lidt til vanvid. Men jeg er ved at løbe tør for ideer. 


Hjælp! Meget gerne så mange ETA-forslag som muligt.



NB! i min brors verden står det for Estimated Time of Arrival, men jeg tænker at det er den kedelige version, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar