11. nov. 2015

gider I egentligt lige ...

... at høre på ugyldigt brok og almindelige ligegyldigheder fra mig?! retorisk spørgsmål! Nåmn jeg har ikke så meget andet at byde på pt.


Ugyldigt brok
  • det regner! og det blæser! og det er mørkt! og det regner!
  • er mere end ualmindeligt træt - virkelig træt. Det er vi alle.
  • pga. ovenstående er hele familien gået i seng senest kl. 21 hver aften i 4-5 måneder. De voksne sover altid først. Nederen.
  • det regner! og det blæser! og det er mørkt!

Fuldstændigt pusseløjerlige ligegyldigheder
  • min mandlige kollega og jeg som faktisk ikke har noget som helst arbejdsmæssigt med hinanden at gøre, men vi sidder over for hinanden er som to 13-årige fnise-finker. Dagligt. Mange timer i træk. Hylende morsomt og noget anstrengende for andre der kommer forbi. Deres problem, ikke? retorisk igen!
  • jeg lavede aftensmad i går! Jeg lavede aftensmad i går! Jeg besluttede hvad vi skulle have, jeg handlede det ind og jeg tilberedte det. Og nej, det var ikke Mortens And eller noget som jeg kan forstå at kalenderen ellers kalder på. Det var pasta og kødsovs. Og jeg var stolt. Er bare ikke så god til det der timing faktisk tænkte jeg kun på at få det overstået ... så der blev sagt værsgo' kl. 16.54 ...
  • min meget snart 8-årige søn får stadig det der ketchup-noget galt i halsen. Så nu har vi vænnet os til at det hedder kepchut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar