30. sep. 2015

og sådan gik den tirsdag

03.41
Nogen skulle tisse. Overvejer om den der Hund egentlig var en god idé.


03.59

Lå stadig lysvågen, kunne lisså godt se Netflix


05.13

Nogen skulle tisse og slukke Netflix som alligevel kun holdte sig selv med selskab. Overvejer om den der blære egentlig var en god idé.


06.20

Vækkeur 1. gang


06.29

Vækkeur for 2. gang
Stod op, gik i bad og fakede at være vågen.


07.13

Varmede risengrød i mikroen og "truede" nu yngstebarnet til at stå op.


07.39

Ældstebarnet besluttede sig alligevel for at cykle i skole, hvilket medførte speed-tandbørstning og så lige i dag af alle blev hun kaldt til tandbørstningstest. But of course. Speed-satte også hår og ditto taskepakning.


07.53

Ærgrede mig over at jeg ikke havde husket at pre-starte bilen måtte lukke pingvinerne ud fordi de frøs.


08.03

Yngstebarnet på plads, prikket ind og klar til morgensang


08.07

På vej til job, kom i tvivl om hvorvidt arbejdsmobille lå i tasken eller hjemme. Gennemrodede tasken og vendte så om. Gennemrodede hus for til sidst at finde l**** arbejdsmobille i taskelomme, hvor den ellers aldrig bor!


08.27

Parkerede 1,5 km fra job da min helt personlige p-plads er blokeret af skurvogn frem til december. Suk.


08.39

Svansede helt latté-agtigt ind på kontoret og lod som om jeg ikke var 39 min. for sent på den. Fakede at være vågen.


09.03

Var til møde. Fakede at være vågen.


11.34

Tjekkede klokken for 31. gang.


14.07

Overtalte chefen til at køre mig hen til min bil. Hvor lamt er det lige?


14.24

Hentede yngstebarnet og fik skæld ud for at komme så sent. Vi havde aftalt 14.30??! Han fakede at være vågen.


14.53

Bestormede Rema og fyldte kurven med popcorn, saltstænger, risalamande og pandekager.


15.17

Mester gjorde sin entré. Lå på sofaen og havde opgivet at fake at være vågen.


20.12

Rejste mig fra sofaen og tørrede kinden ...
Gik i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar