18. sep. 2015

hæklede da lige en poncho

Nåmn. Jeg har altså hæklet en poncho. Det er jo det jeg har. Det var enormt kedeligt indtil jeg endelig kunne begynde på hals og kant. Faktisk virkelig virkelig kedeligt. Men alt i alt er jeg ok tilfreds med at jeg blev ved til den bitre ende. For jeg har da overvejet selv at bruge den eller måske skal den videre ... 

Opskriften fandt jeg på bagerste side i Marie's kan det mon passe? Og naturligvis har jeg digtet og lavet lidt om her og der. Syntes jo lissom at der skulle en høj hals med lidt mønster til. Så det kom der. Og kanten blev også sådan mere mig-agtig hahahahahaha. Frynser tænder jeg bare ikke rigtig på. Adwr!


Update: Poncho'en bor nu hos en anden. Sådan kan det gå så hurtigt nogle gange :o)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar