10. jul. 2015

så tror jeg nok lige ...

... det er tid til en lille liste. En sommer-agtig-liste, måske?



for ih altså hvor folk dog glor

  • hvis når børnene og jeg render rundt i Føtex med bare tæer ja det var ulækkert og nej det kunne ikke være anderledes
  • over hegnet når vi fjoller rundt i haven
  • på mit morgenhår Jesus altså -  jeg er vel ikke den eneste der glemmer det der med kam og børste?!


de skulle bare vide

  • at jeg glor igen - også over deres hegn naturligvis
  • noget om græshopper
  • hvordan man blander det perfekte sæbeboblevand anyone?
  • at jeg blogger om dem


og så er der det med

  • køkultur i børnehøjde! Det er åbenbart kun de børn der råwer og maser der kommer frem mens deres forældre står og ser og siger ingenting
  • at yngstebarnet nu har lært at pakke badebukser også, når svømmetasken skal gøres klar så kedeligt at stå der i omklædningsrummet uden
  • for mæt til is. Eksisterer bare ikke rigtig herhjemme, for vi har en mave til mad og en til is. Hvordan hos jer?


arj hvor jeg dog bare tænker

  • at børn i skolealderen virkelig burde sove længe i ferierne virkelig
  • vejret skulle tage at bestemme sig om vi skal have sommer eller efterår
  • på den der dyne som jeg drømmer om
  • ikke særlig pænt om folk der ikke kan finde ud af selvbetjeningskasserne nå, har jeg nævnt det før? kan det mon passe?
  • mange tanker generelt altid og hele tiden


men så skal jeg vist slet ikke nævne

  • hvordan jeg læser bøger og hygger mens Mester maler hegn, beskærer træer, fixer bil og bygger højbede ...
  • de kilo der har sneget sig på fordi jeg stædigt har holdt fast i at sommer betyder is uanset vejret
  • hvor stor pris jeg sætter på Mester og hvor højt jeg  knuselsker ham  eller skal jeg mon nævne det?
  • hvor hysse jeg kan blive bliver når køleskabet uventet løber tør for Max


der er dog også 

  • lyspunkter, så som at sommerferien er her lige snart!
  • friske jordbær mums
  • regn, sandaler, paraplyer, solbriller og sweaters
  • en Ikeatur som lige skal fordøjes som de jo altid skal
  • masser af god karma i Blogville trods agurketid
  • ganske dejligt i Costa del Baghave prøver min bankdame at bilde mig ind




----------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar