22. jun. 2015

jeg har lovet mig selv ...

... at der ikke kommer et brokke-indlæg på bloggen. Men nu - lige nu - kan jeg altså ikke holde det tilbage mere.

1)

Det styrter ned udenfor. Børnene SKAL cykle i skole fordi cyklen for yngstebarnet skal bruges i idrætstimen. Nej nej nej nej. De bliver så drivvåde allerede inden de får slået støttefoden op. Suk.

2)

I lørdags, da jeg passerede et busstoppested i bil naturligvis stod der en ældre dame med hue på. Suk

3)

Der er så mange snegle i min have. Klammos. Suk.

4)

Min tid går med alle mulige mærkelige ting, så jeg slet ikke får skrevet de der 1.043 indlæg der ellers fiser rundt i mit hoved. Suk.

5)

Skolernes sommerferie ja skam ikke min da starter om 5 skoledage og det har kun været sandalvejr 3 gange. Suk.

6)

Det styrtregner. Tuuuud-tud-tud-tud. Suk.


Ikke mit mest flatterende blogindlæg. Men når Midterfruen må, så må jeg også. Ikke?


Her fra kan ugen kun blive bedre. Og det glæder jeg mig til. 

Fortæl mig nogle gode nyheder! Fortæl fortæl!



----------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar