27. apr. 2015

arh men ... jeg magter bare ikke

Jeg magter bare ikke
  • søndagsbilister kør efter reglerne jojo - kør forsigtigt jojo - men kør ikke bloddy 40 i en 80 km zone
  • andre folks børn når de lige så uregerlige som mine egne aldrig er
  • at de hullede strømper bliver lagt til vask hvorefter de naturligvis bliver vasket, hængt til tørre, lagt sammen og på plads - af mig


Og jeg magter stadig ikke
  • at der ikke er IQ test til selvbetjeningskasserne i Føtex bloody hell det gør ikke betalingen hurtigere som vel ellers var meningen?!
  • at holde liv i vores potteplanter har af samme grund udelukkende fredsliljer ja 17 stk faktisk men nej
  • at alle mine yndlingskuglepenne bare forsvinder men hvorhen?!
  • når David Suchet spiller sur, gammel Hercule Poirot i den sidste sæson Liker ham så mycket mer som charmerende småtosse med små grå celler


Kan da slet ikke magte
  • høns med onde blikke
  • at alle mine yndlingskuglepenne bare forsvinder men hvorhen?!
  • at hovedpudebetrækket konsekvent fræser af om natten så sy dem dog ordentligt!
  • når fremmede taler med babystemme til mine børn - de går i skole for crying out loud!
  • hvis nogen har taget den sidste Max


Men magter gerne
  • softice på en lun forårsdag
  • gode og ikke-onde men vældigt sarkastiske bemærkninger
  • at være sammen med morfar og/eller superheltestorebror
  • en ren og opryddet hytte det findes bare som i aldrig - i hvert fald ikke begge dele på een gang
  • sjove tegnerserier


Og magter helt vildt gerne
  • søndagsbrunch med vennerne som varer hele dagen
  • familiedage
  • afslappede weekender
  • kæresteri med Mester


Og så magter jeg ikke flere punkter på listen for denne gang ...



----------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar