17. dec. 2014

jamn jeg har været så optaget

Jeg har været optaget af så meget andet end bloggen i disse dage. 


Fx undrer jeg mig over hvordan jeg kan være både:

  • træt med træt på
  • travl med travl på
  • glad med glad på
  • nå ja .... og træt med træt på

Desuden virker det mystisk at:
  • der slet ikke er sne eller sådan rigtig kulde når nu det snart er Jul
  • det lykkedes Ældstebarnet og jeg sådan helt egenhændigt at hente et juletræ i skoven
  • überbossen gav mig en kig-ud-i-luften-dag i dag men måske hænger det sammen med det der travl med travl på og træt med træt på
  • for en gangs skyld at have en empatisk og sympatisk überboss

Men det er jo dejligt at:
  • det der Jul snart er der mest fordi det betyder mange fridage i streg
  • vi alle er glade og har det godt
  • have fantastiske venner og andre hjælpsomme mennesker i vores liv
  • være nyklippet

Og det er jo heller ikke fordi jeg ikke sætter pris på:
  • hindbærsnitter for det gør jeg!
  • børnenes julestemning og julemusik døgnet rundt
  • bloggens læsere for det gør jeg også! Har bare ikke sådan rigtig været i nærheden af Mac'en

Jeg er glad og taknemlig for:
  • klejner
  • at jeg har vundet en Give Away hos Zoomsnoren og Photomusen som jeg glæder mig vildt til at modtage
  • meget omsorgsfuld überboss
  • at være glad og taknemlig




Og hey. Jeg kommer rundt i Blogville i dag og siger hej. Skal vi ikke bare aftale det? Ses.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar