23. nov. 2014

og vi takker

for en uge med
  • venindeaftenhygge - som i hele 3,5 timer. Vi bor 7 min fra hinanden og har sidst venindehygget i juni.
  • Elementary på NetFlix virkelig begejstret - herom en anden gang
  • hysse Mester der på meget komisk måde for os andre gik i panik over at have forlagt sine bilnøgler. Han splittede huset ad i stort set non-stop-stil fra fredag aften til tirsdag aften. Han fandt dem i miniskraldespand i min bil - og det var ikke mig der havde lagt dem der. Siger det bare!

derudover er jeg meget taknemlig for

  • beslutning om ny juletradition eller i hvert fald for i år.
  • hjemmearbejdspladstid
  • mandagsmorgenfamiliehyggemedmårfar sidste mandag

men knapt så begejstret for

  • kæbehulebetændelse slet ikke begejstret faktisk
  • fuldstændig syret dramaoplevelse på kontoret troede nogen var død - det viste sig at være langt mindre dramatisk

dog vanvittig glad for

  • Mesters og egen indsats på spontan sætten-i-stand-fronten
  • at julestemningen lader til at have ramt mig i år som i første gang ... nogenssinde!
  • næsespray som har gjort hverdagen tålelig trods kæbehulebetændelse
  • gode venners hjælp når der er brug for det - jamn det er jo det vi er til for, ikke?


og vi takker på den mere sarkastiske måde for
  • kæbehulebetændelse har jeg nævnt det tidligere?
  • aftenmørketrætheden 'en masse' hvorfor betyder vintertid at dynen råber på selskab kl. 19.30?
  • alle de mails og sms jeg har lovet enten mig selv eller andre lige at sende og som naturligvis ikke er skrevet/sendt endnu.
  • at vi løb tør for Ældstebarnets yndlingsmadpakkepålæg og var for trætte til at gå de 500 meter hen til Rema.
  • at ugen gik alt for langsomt. Dog ikke weekeden som gik alt for hurtigt. Hmm ... vi må snakke om det der tidsforhold!


Denne uge bliver også god. Jeg kan mærke det! :)


----------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar