11. sep. 2014

måske skulle jeg få mig en terapeut?

Altså sådan en rigtig en, som jeg kunne spørge om:
  • hvad meningen er med livet
  • hvordan et helt fly kan forsvinde ud i den blå luft
  • det egentligt er okay at jeg trækker vejret gennem min puter
  • hvordan det kan være at jeg reagerer så voldsomt på uretfærdighed som om jeg er Mother Freaking Therasa okay måske en overdrevet sammenligning men ...
  • hvad der berettiger folk til at svine p-vagter
  • hvorfor boble-tyggegummiet ikke længere er standard i enhver kiosk jeg savner Jenka!
  • hvad det hjælper at min mobille bipper hver aften for at minde mig om at lave mine skulderøvelser når den eneste skulderøvelse jeg så udfører er at swipe alarmen væk
  • hvordan jeg endte som familiens sorte får okay der kender jeg godt svaret: det er fordi jeg er fuldstændig unik og vidunderlig! det siger sig selv :-)
  • mit næsten daglige bloggeri er et udtryk for et uhensigtsmæssigt opmærksomhedsbehov
  • det er sundt at være sådan een der er lidt ligeglad med mad det eneste der tæller er at jeg ikke selv skal tilberede det og total bonus hvis det er gratis
  • hvordan nogen kan glemme 9/11 eller Utøya eller ... pyha bliver helt ked
  • hvad der sker for de der sociale medier der popper op hele tiden: twitter, tinder, insta you name it jeg bliver helt stresset af at skulle hoppe med på en ny bølge hver gang så det gør jeg ikke
  • hvorfor [indsæt selv navn] er så irriterende
  • hvordan det kan være at vi ikke vinder i Lotto
  • om han/hun altså terapeuten selv har hæklet det tæppe jeg forestiller mig ligger på gulvet i konsultationen
  • om vi ikke bare alle skal slappe af og nyde en soft-ice ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar