26. aug. 2014

jeg syede en grim nederdel

i sommervarmen og ingen siger noget. Jeg syede den til mig selv. Uden mønster. Var glad. Brugte den flere gange. Og ingen som i INGEN kommenterede på den. Så ... da superheltebror en dag var forbi, afkrævede jeg ham en kommentar: "Jeg kan ikke lide den. Den er grim!"




Så nu ligger den grimme nederdel i mit skab. Jeg er stadig glad for den, men jeg har ikke sådan rigtig haft den på siden jeg fik sandheden af vide.

Og det skal lige siges, det er jo ikke sådan at jeg ellers bare har ladet folk sådan selv opdage den nye nederdel. Nej nej. Det har været "se jeg har selv syet den". Og så har folk seriøst mumlet at "den er da fin".

Er den virkelig grim? Ja, det er den nok. Og det er her at jeres ærlige menining er så meget mere værd end Blogville-rygklapperi!


Den er i øvrigt blevet for stor siden sommerferien eller er jeg blevet for lille? så nu er det måske ligemeget hvor krøllet den bliver i skabet ;-)

Hey. Serviceinfo til dem der måske ikke er vant til at komme på min blog: dette er ikke et tudeindlæg. Jeg har stort set altid et glimt i øjet også når jeg blogger. Og jeg kan godt bære en grim nederdel! både på hofterne og mere mentalt på skuldrene ...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar