17. jun. 2014

total panik mandag morgen ...

Da Ædstebarnet endelig stod op og bevægede sit luksuslegeme ud på badeværelset, sagde det BANG da hun tændte lyset, for pæren sprang og faldt ned WTF?! i glaslampen, som heldigvis er lukket for neden. Moar sagde bare pyt, det er jo lyst udenfor og dermed er elektrisk lys slet ikke påkrævet.

Det der med 'pyt' blev dog hurtigt afløst af panik, da jeg opdagede at internetforbindelsen var nede. Og så var det at jeg opdagede at strømmen var gået i hele den ene side af huset. Både køleskab og fryser var dermed uden strøm, men INTERNETTET VAR NEDE!


Ringede straks til Mester som for længst var kørt på arbejde. Han mumlede noget med en sikringsboks og trods det at jeg tog fotos og mms'ede til ham, var det ikke sådan at for ham at forklare mig hvilke dimser jeg skulle gøre noget ved kommunikation er vist ikke hans stærkeste side ;o)


Han måtte komme hjem. Fra arbejde. Kan jo ikke have at nettet er nede, vel? Nåja eller køleskabet eller fryseren men det må være en biting. Han kom, han fiksede og han kørte igen ...


Hvorefter jeg i panik ringede igen, for nettet var ligesom ikke fikset?! Så han kom tilbage, genstartede Mac'en og kørte igen.


Og så kunne jeg endelig trække vejret og rejse mig fra den stilling hvor jeg havde ligget og sprællet som en rødspætte på en badebro.


Det blev en god mandag - trods alt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar