13. maj 2014

måske er det ved at være tid til ...

.. en liste?!? Ja det er det nok. Men det bliver ikke i dag!

Næe, jeg tænker at det er ved at være tid til at få taget billeder at bare lidt af det krea jeg har brugt tid på de seneste uger måneder. For det har jeg faktisk også taget mig tid til indimellem græsenkedagene, job, vigtige udfordringer og hverdagene.


Og her kan i bla se hvordan et par krukker købt i Søstrene for 300 år i hvertfald 8 måneder siden, nu har fået papir på lågene. Som var mega moderne for et års tid siden, men som jeg altså så først fik mig taget sammen til nu. Jo jo last-mover det er mig!



her forsøgt fotograferet i en sindssyg vinkel for også at få orkideen med
Jeg fik faktisk også lavet en til Ældstebarnet med noget grønligt papir - og en 4. som er til en gave. Det viste sig sjovt nok at være pærelet og på ingen måde tidskrævende, hvorfor jeg ærgrer mig over ikke at have købt 378 12 krukker mere, så jeg kunne dele ud til højre og venstre ...

Papiret er sådanne noget fancy håndgjort noget, som jeg for et par år siden købte for en slik i en eller anden online hobbybiks. Sådan 7 ruller lækre designs i forsk. farver - dog primært blå og grøn naturligvis.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar