23. maj 2014

fra sofa til indkøbsnet

Vi har for nyligt smidt halvdelen af vores sofa ud fordi der var gået nogle fjedre, den egentligt fyldte for meget og har gjort det altid og ellers bare fordi.

Men inden den røg helt ud pelsede jeg den. Skar simpelthen det beige/lysebrune microfiber betræk af - med en hobbykniv. Sådanne noget møbelstof er slidstærkt, og det måtte jeg da kunne få noget ud af.


Jeg kastede mig ud i et indkøbsnet. Og bær over med mig. Der er masser af fejl og smådetaljer som kunne være løst langt mere lækkert. Men dette er hvad mine evner rækker til lige nu med mulighed for forbedringer. Og jeg er faktisk ret stolt. Og bruger det meget gerne - hver dag!







Og sådan blev vores sofa til et indkøbsnet. Jeg er sikker på at resten af sofastoffet også kan bruges til noget lækkert. Jeg lader det lige ligge lidt endnu mens jeg overvejer ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar