21. maj 2014

åben eller lukket?

På et kursussted hvor jeg for nyligt boltrede mig, var der en lang gang med undervisningslokaler på den ene side og 4-5 toiletter på stribe på den anden side altså toiletrum, ikke  en lang række med wc-kummer ...

Og dem gik jeg så og lukkede døren ind til - på stribe - flere gange om dagen. Hvad sker der for det? Hvem er det helt præcist der går ud for sig selv og gasser af, hvorefter de efterlader døren på vid gab? Det er så k.l.a.m.t.



Toiletdørspolitiet - illustration lånt hos Det Kongelige Bibliotek

De grinte af mig de andre men var grundlæggende enige med mig i at dørene skal være lukkede. De er bare ikke så langt ude som jeg, så de føler trang til at gå hen og lukke. Men jeg.kan.ikke.have.det!



Hvordan med dig?

Er det fuldstændig hip som hap - og synes du at folk som jeg da bare er for hysse?!
Lukker du også altid døren efter dig?
Eller foretrækker du ligefrem at den står åben?

Kom med det. Nu vil jeg have dine slibrige toilets-dør vaner! Altså ikke andet end om døren om jeg må be.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar