27. nov. 2013

Hans Christian, jeg går i seng!

Åh jeg synes jo stadig jo jeg gør! at Matador-serien er fantastisk. Sådan et vidunderligt historisk tidsbillede og alligevel en dramaserie som stadig holder... hele vejen!


Så hvilken fryd, da jeg for nyligt stødte på denne lille quiz:
http://aller.polldaddy.com/s/den-store-matador-quiz

Åh jeg elsker de forskellige personskildringer, tidsskildringen og ja, det hele og nej jeg er IKKE en gammel moster... endnu - eller jo måske lidt, hvis man skal være det for at synes om Matador!





Og jeg takker gerne hende her - hver gang den genudsendes på DR:


Nåmen. Det var jo egentligt den der quiz jeg kom fra.

Jeg scorede 76% rigtige, men der var altså virkelig også nogle svære spørgsmål imellem, så som hvem sørgede for brudebuketten til Agnes' og Lauritz' bryllup?! Ja tænk lige over det...


Nå. Lad mig høre det. Er jeg helt alene om min begejstring?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar