7. okt. 2013

nå, men... så var det jo at

jeg f***** godt synes at


  • der skal indføres IQ-test før selvbetjeningskasserne i Føtex
  • folk skal holde op med at blinke til venstre i en rundkørsel, når dén lov blev udfaset FØR jeg tog kørekort for 22 år siden!
  • der spilles for meget virkelig dårlig musik i radioen og i Mads og Monopolet i særdeleshed
  • Mester er for håndværker-lækker ;-) ja, den fik jeg lige sneget ind...
  • jeg snart kan få styr på det blog-roll igen...
  • emneuge/gruppearbejde i folkeskolen fortsat stinker, selvom det i dette årti ikke er mig personligt det rammer
  • det er skod, når fys med løftet pegefinger sagde for 2 mndr siden, at skadet strikke-skulder fortsat skal trænes dagligt for ikke at få tilbagefald, og når så min dovenskab viser at hun havde ret! Argh...
  • mandag morgen kan være lidt svær, synes faktisk først ugen burde starte sådan rigtigt om tirsdagen

Så er der lissom taget hul på mandagen og ugen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar