9. sep. 2013

bare lige en tanke...

... fordi jeg kan mærke at en liste presser sig på. Det er altså også voldsomt længe siden sidst, så her er den:


Synes det er unfair at:



  • andre bloggere generelt bare er så dygtige bedre end mig: til at sy, strikke, hækle, finde på, skrive, tegne osv. Altså jeg under dem det hjertens gerne - men jeg vil da også!
  • nogle læsere måske tror at ovenstående punkt KUN er skrevet for at få skuldeklap og ros - det er mindst lige så meget skrevet for at rose ALLE mine medbloggere. Så er det på plads ;-)

Mener at det er mega-unfair at:
  • jeg på cirka 20. år i træk ikke får noget ancennitets-rabat på mit Basserne-abonnement!
  • jeg ikke har en overlocker, eller bare kan finde ud af at betjene den stakkels symaskine jeg så rent faktisk har!
  • vi ikke engang kan brokke os over vejret i den forgangne sommer - OMG! Hvad skal vi så få vinteren til at gå med?!?

Kan slå kolbøtter i bare forargelse over:
  • DR's urimelige mange gentagne genudsendelser igen og igen og igen...
  • de skidestakke af rod, vasketøj, genbrug, legetøj og trykte magasiner som mit spisebord og omegn ALTID flyder med
  • forældre der mener at institutioner inkl. skolen har det fulde opdragelses-ansvar!
  • mit tilsyneladende skrøbelige helbred der går i hånd-i-hånd med fuldstændig overlegent selvsikkert sind! altså at jeg tror at jeg er noget så stærk og så viser det gang på gang at jeg ender akut på et eller andet operationsbord. men jeg bilder mig stadig ind at jeg har et jern-helbred!

Og så undrer jeg mig i øvrigt over:
  • alle andres manglende selverkendelse! Hahahaha...
  • mit økonomiske forbrug
  • hvorfor antallet af timer spenderet på sofaen altid ender med at være omvendt proportionalt med kroppens tilsyneladende behov
  • hvordan det igen og igen lykkes mig at få gang i noget aftenskole-uddannelse, oftest helt uden at tænke over det - og altid for EGEN regning
  • hvornår det der efterår sådan rigtigt kommer??

Fatter faktisk slet ikke:
  • hvordan en familie på 4 & en hund kan generere SÅ meget vasketøj
  • hvor tiden bliver af
  • tomater!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar