18. jun. 2013

sol, sommer og glade børn

kan slet ikke lade være med at nyde:
  • solen og det mylder af folk, som solen får frem på gader og stræder
  • børnene som er fuldstændig herligt uartige og sommer-kulrede
  • bogen Det Syvende Barn af Erik Valeur
  • tiden

stornyder altså også:
  • tid til mig selv
  • at hækle - jo jo det MEGA store granny stripes tæppe får lige et par striber mere for første gang i 9 måneder
  • en middagslur i ny og næ
  • den nordvendte terrasse som Mester lige har lagt

synes dog det er strengt at:
  • mængden af indtaget is kan aflæses på vægten
  • der kun er 24 timer i døgnet

synes faktisk det er helt vildt strengt, ja nærmest urimeligt at:
  • resten af familien ikke holder fri når jeg nu gør
  • nogen har glemt at minde mig om at sommerferien starter lige om lidt og jeg slet slet ikke overhovedet er klar eller bare noget der minder om det
  • jeg altid går glip af de der garnudsalg hvilken mailingliste har jeg misset?

vil altså også bare lige sige:
  • jeg nyder livet! omfavner og elsker det!
  • send flere penge!



----------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar