1. maj 2013

kom maj du søde milde...

... dagens indlæg kunne snildt handle om hvordan jeg i går morges fik en midlertidig hjerneblødning og troede at jeg kunne både cykle med børnene til skole (for første gang ever!) og løbetræne bagefter. Det første var faktisk helt fantastisk stressende - altså pga. alle de andre cyklister, og det sidste kom jeg da heldigvis i tanke om, at jeg slet ikke kan...

... eller dagens indlæg kunne have handlet om hvordan jeg helt seriøst kontaktede den lokale brandinspektør i går, og fortalte ham om en bygning jeg fornemmede havde lidt behov for et akut omsorgsbesøg. Han undersøgte sagen og skrev tilbage, at han sørme lige har fået det presset ind i kalenderen i dag. Og så så man lige mig - anmelderen? men det er jo virkelig ment i alles bedste interesse...altså!


... dagens indlæg kunne også handle om hvad man stiller op, når Mester kommer glad hjem fra arbejde og fortæller at han havde glemt alt om at han har fri 1. maj... jeg mener... griner man eller græder man?!? Så røg de planer jeg havde for min alenetid, men måske også lidt rart med tosomhedstid. Eller... jeg ved det ski ikke helt. Kan give et update når jeg har tænkt efter ;-)


Tror bare dagens indlæg handler om at det er 1. maj og vi fortsat glæder os til forårets virkelige komme! Yay!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar