24. maj 2013

Ahrmen altså!

Så blev det fredag med solskin og weekend-stemning. 
Det kalder vist på en liste!


Hold nu op hvor fatter jeg minus af:

  • de der skolereformsforhandlinger og samtidig lukker jeg lidt øjnene og prøver at lade som om det ikke vedkommer mig med 2 skolebørn efter sommerferien... i know!
  • hvorfor vejret er så ustadigt; regn, kulde, nattefrost, hede, regn, kulde....
  • hvordan i andre bare kaster den ene sweater efter den anden af strikkepindene. Come on!


Jeg fatter til gengæld komplet minus af:

  • hvorfor græs gror hurtigere end bolledej hæver
  • hvorfor det skal være så svært at få fat i en barnepige...!
  • hvordan andre får tid til det der rengøring og havearbejde?!? måske noget med at jeg nyder før jeg yder?!?
  • hvordan jeg i disse dage kan forekomme mig så fuldstændig ubekymret!


Men ih hvor jeg glæder mig:

  • til Mester kommer hjem og vi kan holde familieweekend uden planer indtil videre
  • over at kunne glæde andre i hverdagen
  • over hvor überskønne mine børn altså er!
  • til i morgen hvor Mester og jeg har været kærester i 10 år!


Og hvor er det altså mærkeligt at:

  • Ældstebarnet ALTID får ondt i maven fredag morgen hvor der er idræt i de første 3 lektioner mon det er arveligt? for jeg havde det også...
  • jeg ved formiddagens første solstråler valgte at gå ud og luge (!) i haven
  • jeg lige pt. har sådan en indre ro ja jeg nævner det igen for det er meget ukendt for mig


God weekend. Med ro i maven og solskin over skyerne : )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar