8. feb. 2013

H for Hold nu op...!

Hold nu op:
  • hvor er jeg Hysterisk træt af sne og sjap og gråvejr
  • hvor har jeg lyst til at give SundHedsministeren en r****** bare fordi nogen SKAL Ha en!
  • hvor er det vanvittigt med de sjove og kreative bogstav-indlæg i Blogville denne måned
  • jeg er træt... som i virkelig virkelig træt

Jeg er også virkelig træt af:
  • at det ikke er en kommunal opgave at rydde op og fjerne nullermænd Her på matriklen Hvem Havde i ellers forestillet jer skulle gøre det?
  • at det er fuldstændig umuligt at vinde i Lotto når man ikke Har råd til at købe et lod Hvem Har fundet på dén leg?!?
  • at være sådanne et brokkehoved! *smil*

Ikke desto mindre:
  • mener jeg at Verden endnu er til at Holde ud at leve i Heldigt nok, ikke?
  • gider jeg Heller ikke lappe flere par jeans i denne måned (har lappet intet mindre end 7 knæ allerede, og der ligger 2 mere og venter - Hvad sker der for det?)
  • var jeg ved at falde ned ad stolen da jeg forleden så bedstevenindens eksmand i fjerneren... havde Hørt SÅ meget om Ham, var helt skuffet over ikke at kunne se Hornene i panden tydeligere *hahahaha*
  • tror jeg nok at denne liste har kriblet rigeligt længe i fingrene - blogleg eller ej

Nåmen, jeg vil jo også bare sige at:
  • det f***** er dejligt at det nu er weekend!
  • at der var nogen (læs: andre end mig åbenbart) der burde holde mig ajour med at det er vinterferie osv. Det glippede lige. Nuvel. Finder nok på noget i løbet af ugen...
  • Blogville virkelig er gået hen og er blevet en tidsrøver og må man godt synes at det er okay?
  • mine børn har en morfar der er Guld! Nåja, og jeg har en far der er ditto! *Hey, der står altså Guld med L - ikke Gud! Hvor Herre bevares*
  • jeg gerne vil Have mere end 24 timer i døgnet - Hvem skal jeg skrive til?!?

Og lige på falderebet:
  • så vil jeg ikke afvise at jeg måske Holder lidt Blogfri i weekenden jeg sagde altså bare måske...!
  • vil jeg ønske jer alle en god weekend med frisk luft, solskin og masser af kys Hvor i end er og Hvem i end er sammen med
  • bum

Ingen kommentarer:

Send en kommentar