4. jan. 2013

Over gaden under vandet

Dette er en film som jeg slet ikke havde hørt om. Sorry. Den er fra 2009 og ja det er noget med at min hverdag er fyldt op med børn, arbejde og vasketøj. Men i mellemjulen rodede jeg med noget NetFlix og faldt over filmen. Den er SÅ fin! :o)


Filmen handler om Anne (Sidse Babett Knudsen) og Ask (Nicholas Bro) som har alt hvad man kan ønske dig. Alt er som det skal være for en moderne familie. Men en morgen finder Anne ud af at Ask vil have en pause. Hvorfor?

Du kan bla. læse en anmeldelse her - som ikke vanvittig positiv. Men jeg synes det var en fin film! :o)





8 kommentarer:

  1. Ja, det var en fin film. Sidder og bliver helt nostalgisk! Da filmen gik i biograferne, arbejdede jeg i det firma, der stod for distributionen.

    SvarSlet
  2. Ja, den kender jeg godt. Mærkeligt at den ikke er blevet mere kendt, for det er en god film. God fredag til dig Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig Helle. Det er en rigtig fin film :o)

      Slet
  3. Måske man lige skulle rne tur forbi netflex sådan en lørdag hvor der ikke rigtig er noget i fjerneren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hvad skete der lige for dén lørdag i tv-programmet?!? Virkelig kedelig!
      Håber du fandt en film eller andet som var noget ved at bruge lørdag aften på :o)

      Slet
  4. Den må jeg se - synes Sidse spiller pragtfuldt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør hun nemlig - også i denne. God fornøjelse Tina :o)

      Slet