25. jan. 2013

Mordet på Amalienborg - af Kristian Bo Eriksen



Jeg har KØBT denne bog - uden at kende noget som helst til den. Den var bare billig :o) og faktisk også ganske underholdende. 

Rundt om på nettet, har jeg efterfølgende stødt på royalister, som er forargede over den måde kongefamilien fremstilles på i bogen. Men hallo. Det er fiktion det her - og ret sjovt faktisk!


Mester er nu i gang med bogen - og lur mig om ikke jeg har hørt ham le indimellem.


Hurtig læst, fin underholdning og overraskende handling/drejning.


6 kommentarer:

  1. Hvis manden griner højt er det da alle pengene værd:-) kongehuset ja ja da.... jeg må,låne bogen af dig en dag..

    SvarSlet
  2. Den har jeg ikke hørt om....før nu. Hvis den kan aftvinge et grin fra ens mand, så var det da et forsøg værd ;O))) Jeg er selv royal, men har da stadig min humor i behold, så det går nok. Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. God fornøjelse med den, Helle.

      Slet
  3. Hehe :) Det lyder sjovt :) Jeg kan ikke forstå, hvordan du når at læse alle de bøger :)

    God weekend!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal bare læse i stedet for at sove om natten, Jenny. Søvn er alligevel så overvurderet.

      Slet