6. nov. 2012

er det nu tid igen?

Jeg kan mærke det. Der er en liste der presser sig på. So here goes:



Jeg forstår slet ikke:
  • hvordan amerikanerne kan tillade så beskidte valgkampagner (fra begge sider)
  • hvorfor der er bare een mand i radioen (genudsendelse fra 1983) der skal nævne ordet 'tarteletter' førend jeg farer ud og plukker en høne...
  • hvad det er der sker for det der novembervejr, som iflg. tekst-tv er super-spændende... som i hvor?!?



Siden sidst har jeg lært:

  • Mester at børnene på 5 og 7 godt kan falde i søvn selv (nå, I troede lige der var noget jeg havde lært? næ, det er da Mester selvfølgelig)
  • de fem tibetanere (Yøp, så så man lige mig snurre rundt og lave meget mærkelige bevægelser fordi nogen har bildt mig ind at det styrker min balance og kræfter)
  • at ude af øje, ude af sind virkelig gælder når det kommer til chefer (!)
  • at Gul Gajol sagtens kan drikkes af tandglas, man bliver bare hurtigere og mere fuld!

Nu har jeg også prøvet:

  • at tage en barnets sygedag pga. næseblod. Jow jow men der var altså virkelig meget næseblod, som i ud over det hele og det blev bare ved. Panikkede faktisk så meget at jeg ringede til lægen...
  • at det er svært at strikke mønster-rigtigt efter umådeholdent indtag af Gul Gajol

Måske skulle jeg genoverveje:

  • mine livsvilkår, især det afsnit der handler om helbred generelt og tømmermænd i særdeleshed
  • mit økonomiske forbrug
  • det der med at løbe - løber og løber (inde i hovedet) men kommer ski ikke rigtig nogen vegne...
  • mit halv-intime forhold til min iPhone

Jeg burde virkelig:
  • drikke noget oftere mindre
  • tage mig sammen og få den der hjemmeside færdig...


På den anden side:

  • så er der nogle virkelig gode krimier i TV jeg gerne vil se

Hvor kunne jeg godt:
  • overveje at gå i hi... bare en uges tid
  • spise en stor beskidt hvidløgs-steak

Hold nu kæft:
  • hvor er det fedt når en chance folder sig ud som en succes
  • Antorini!
  • hvor jeg glæder mig til 2,5 ugers juleferie
  • hvor er jeg heldig at have nogle helt fantastiske mennesker i mit liv
  • jeg hygger mig med de her lister!

8 kommentarer:

  1. Første tanke er: øv, jeg har kun halvanden uges juleferie...

    Herefter sidder jeg og morer mig over resten af listen, og tænker lidt på, hvor er den gule gajol kommet ind henne? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er bare nysgerrig, drak du den helt alene? Jeg er vist mest til portvin... :-) snupper hvertfald noget næsten 5 år gl sprut m til firmafest tor-fre... Bella sky, kvindegangen here we come... mon vi når ned til middagen?

      Slet
    2. @Ketty
      Jamen, har du set hvordan hellig-og fridagene falder?!? Jeg har 4 feriefridage og en afspadseringsdag og det giver mig fri i 2.5 uge (altså fordi jeg af princip ikke arbejder om fredagen). Det er da for genialt!
      Øh... den Gule Gajol stod i barskabet, og det gør den så ikke mere... : )

      Slet
    3. @Ellen K
      Jeg tror ikke i når ned til middagen. Eller jeg håber det ikke : )

      Slet
  2. Tak for den herlige og oplysende liste og tak for det brede smil og dagens første grin ;0D
    - dine lister har den mest undelige virkning på mig... pludselig begynder jeg at lave mine egne små lister i hovedet. Ret underholdende tænkning, men jeg når vist ikke dig til sokkeholderne ;o)
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme Hanne - jeg bukker og takker (næsten) ydmygt : )
      Skriv du bare dine lister ned, jeg er sikker på at du med dit krea-hoved og finurlige tankegang er mindst lige så underholdende.

      Slet
  3. Griner højt - hvor er du skøn Liv :o)

    Det er snart 2½ år siden jeg sidst drak gajol! Den dag i dag kan bare lugten gøre at maven slår knuder, men tælle hvor mange jeg har drukket inden da... Det kan jeg ikke. Den var god så længe det varede ;o)

    Knus til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det er faktisk lidt ærgerligt for dig Lise. For det er jo ren medicin for både krop og sjæl ; )
      - hvad drikker du så (spørger jeg nysgerrigt)?

      Slet