11. okt. 2012

jeg tænker lige...

... at det er liste-tid igen. So here goes:


Synes det er uretfærdigt at:

  • jeg skal arbejde i skolernes efterårsferie!
  • tandpastatuben altid er tom liiiige når det er min tur
  • andre ser ud til at NYDE motionsløb


Synes det er virkelig uretfærdigt at:
  • småkagedej smager SÅ godt
  • Basserne kun udkommer hver 2. uge
  • det er sjovere at producere kreative ting end at sætte dem til salg
  • vi ikke alle har en statsbetalt rengøringskone!!


Det er til gengæld fedt at:
  • øvelser rent faktisk gør mester eller i hvert bedre
  • se krimi på DVD en hel formiddag i weekenden
  • tage på shopping med en veninde og kun købe überlækre og MEGET nødvendige pynteting til mig selv dem jeg holder af
  • moden har fået drengene til at hive bukserne op igen - endelig!


Jeg drømmer om at:
  • rejse til Sydens sol og varme med hele familien
  • have en hverdag uden stress og jag - lidt lige som i reklamerne
  • 48 timer i døgnet til alle de kreative projekter OG xtra søvn
  • have en havemand ansat (helst en billig een)
  • bytte min gæld ud med glæden over at kunne spare op til nyt


Det er dog mere realistisk at:
  • vi slet ikke holder ferie mere i år
  • haven forbliver rodet og ikke forårsklar - men der kommer vel et forår igen eller?!?
  • vi leger sol, sommer og sydlandsk restaurant hjemme i stuen - og sætter eksotisk musik på som vi kan danse til


Vil virkelig virkelig gerne:
  • blive slank overnight uden at gøre noget naturligvis
  • holde op med at brokke mig



----------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar