2. sep. 2012

søndags-lister

Hvad blev der af:
  • sommeren!?
  • min rygrad?
  • min fritid?!
  • min månedsløn?



Skal vi ikke bare lade som om:
  • at vasketøjet ordner sig selv?
  • at man taber sig af slik?
  • at virus kun findes i tegnefilm?



Gad vide om:
  • jeg nogensinde bliver voksen nok til ikke at fnise over ordet 'diller'
  • jeg nogensinde lærer at løbetræne? udover inde i hovedet
  • det kun er mig der bliver misundelig når de kysser på film!?
  • om forældre til grimme børn, selv ved det?



Kunne man da ikke bare:
  • indføre cykling i venstre side?
  • afskaffe momsen?
  • have 2 weekender pr. uge?
  • afskaffe tømmermænd?



Jeg forstår ikke:
  • vegetarer
  • hvorfor garn skal være så dyrt
  • hvornår der blev indført regntid året rundt i Danmark
  • hvad det er jeg vil med de her lister



Hvor er verden ond, når:
  • jeg har virus i hele kroppen
  • virus smitter hele resten af familien
  • det sjoveste på TV er Ramasjang! virkelig!



Lad os straks afskaffe:
  • lukkedage! så jeg selv kan planlægge min ferie...
  • arbejdsdage, nu vi alligevel er i drømmmeland
  • slim og snot i hele kraniet



Hvor er det sjovt:
  • at man tror det hjælper at hamre på fjernbetjeningen, når batteriet er ved at løbe tør
  • at studere menneskers adfærd i uvante situationer
  • at det lige pludselig er blevet lunt efterår



Måske jeg bare skulle:
  • lære at strække ud
  • tage een dag ad gangen



Jeg sværger:
  • jeg vil være en god pige resten af året, hvis bare jeg snart blir rask!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar