11. aug. 2012

solhilsen

Mester efterspurgte for noget tid siden om ikke vi skulle gå til yoga eller købe en dvd eller noget. Så jeg købte straks 2 dvd'er hjem, som så har samlet støv siden (2-3 uger).

Men her til morgen HEV jeg ham ud af sengen og satte en dvd på. Nu skulle det være. Så herhjemme har vi startet dagen med en yoga solhilsen:




Hold nu op vi er nogle stivlemmede gamle mennesker. Men det er helt sikkert at vi vil prøve at dyrke det noget mere. For det var ganske rart at starte dagen sammen på denne måde. Og børnene deltog naturligvis også - enten med øvelser Ældstebarnet eller fnis og tilråb Yngstebarnet.

det er denne dvd vi har gang i
Hvordan startede du din lørdag i dag?

ps. tillykke med fødselsdagen til Ellen Kathrine : )

8 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret ;o)
    - her startede dagen med to kopper kaffe og en lille tur i haven. Jeg er vist mere til den langsomme "morgenhilsen".
    Lad mig endelig høre om det har forandret din dag, med den slags opstart.
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder nu altså også som en skøn måde at starte dagen på!
      Jeg skal lade dig vide om det udvikler sig... ;-)

      Slet
  2. Uh, tanken om yoga får mig til at stivne endnu mere, av av.. men kan godt lide tanken om at lave et familiehold:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jo Ellen Kathrine. Jeg forstår dig godt. Men med min nysgerrighed, så skal det jo prøves : )

      Slet
  3. Yoga er fantastisk!!! Startede på det før sommerferien og er helt vild med det. Skal afsted i morgen formiddag og håber det kommer til at foregå på tagterrassen ;-)
    Skøn søndag til dig og dine..............

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette. Også god søndag til dig og dine! : )

      Slet
  4. Uh, tror vi startede temmelig langsomt med rundstykker og kaffe, og nød at vi havde næsten hele familien samlet til morgenmad :-)

    Yoga drømte jeg om mens jeg var gravid - og er ikke kommet det et skridt nærmere siden...

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder som en god start på dagen Ketty

      Slet