8. jun. 2012

Jeg har glemt hvor jeg har lagt min husker!

Er der nogen der har set den? Jeg tror den er lille. Er ret sikker på at den er krøllet og hullet som en si. Men jeg vil alligevel gerne have den igen. For trods dens mangler så er den alt hvad jeg har til at huske bare lidt med...



Her til morgen har jeg smurt madpakke til børnene. Yngstebarnet ville have en af madderne med det samme og pakkede sølvpapiret ud. "Er pålægget smeltet?" spurgte han. Nå. Jeg havde smurt brødet men glemt at putte pålæg på. Åbnede straks Ældstebarnets madkasse og gennemgik madderne - alle uden pålæg!


Og så nu igen til formiddag. Havde nogle vel modne pærer som enten skulle bruges ellers smides ud. Så lavede en tærtedej, lagde det hele sammen og tændte ovnen. En halv time senere gik jeg ud i køkkenet for at tjekke om tærten var færdig - men den stod fortsat på bordet mens ovnen varmede lystigt...


Og klokken er kun 10. Gad vide hvad resten af fri-fredagen bringer?!?


Nuvel. Altså. Hvis du har set min forlagte, krøllede og hullede husker så sig til!


8 kommentarer:

  1. Jeg har ikke set den, men har hørt, at de har det med at smutte på ferie, når de er overbelastede??? Pas på dig selv, du skønne :-)

    SvarSlet
  2. ja der er ligesom sådan en overload knap der træder til og sorterer noget fra... og madpakker med brød er da bedre end slet ingen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Klart det er bedre end ingenting, Ellen K.

      Slet
  3. Der er da dyb krise hos dig din stakkel. Måske den sad i håret, som ikke er der længere Hi hi hi... ;o)
    Nej, spøg til side og alvor på bordet. Du har jo et alvorligt problem kan jeg forstå, men hvad mon det egentlig er du går og tænker på ? Jeg er spændt på at høre om du ved det selv ;o))
    Held og lykke til med det projekt
    Knus Hanne
    PS. hold dig inden døre i dag. Det er nok det bedste.
    PPS. jo, jeg kender det godt ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak, Hanne. Nu får jeg det straks meget bedre ;-)

      Slet
  4. Haha det er godt klaret! ; )
    Jeg har det også med at glemme ting jeg bager i øjeblikket. Jeg glemmer dem så bare indeni ovnen så de bliver dejligt sorte... : S

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe. Jeg kender det også, Anna. Mega nederen ;-)

      Slet