15. jan. 2012

Count Your Blessings

Taknemlighed i hverdagen er virkelig noget der rykker i min glæde! Og for mange mange år siden 10-15 stykker blev jeg inspireret af et Oprah show til at have fokus på netop taknemlighed i hverdagen.

TichTach har skrevet sådan et fint indlæg om dét at lave og føre en taknemlighedsdagbog. 


Det kan kun anbefales, da det bestemt er en meget simpel metode til at huske på alle de gode ting vi har i hverdagen; det varme smil fra en fremmede vi gik forbi på gaden, glæden ved at synge sammen med sit barn, taknemligheden for en varm bus i bidende kulde, et uventet postkort fra en god ven, hundens logren, buldrende ild fra brændeovnen osv. osv.


Taknemlighed er STORT! 




2 kommentarer:

  1. Jeg elsker dine livsbekræftende og positive indlæg og kommentarer :) tak!

    Jeg vil klart tjekke indlægget om taknemmelighed ud - jeg kunne godt bruge at blive et lidt mere optimistisk menneske. Jeg arbejder med det og bliver bedre og bedre til det :) men for mig kræver det arbejde :)

    God weekend.

    Kh. Jenny

    SvarSlet
    Svar
    1. Er sikker på at du er god til at være taknemlig, Jenny.

      Slet