10. aug. 2017

Alt og intet


  1. Synes helt klart at vi skal have fjernet moms på Pepsi Max ellers er jeg altså ikke sikker på at jeg kan blive ved med at støtte branchen

  2. Hvis man kunne købe rutine i pilleform, så er det denne uge hvor behovet er størst uha det er godt skolen starter på mandag

  3. Hvordan kan det egentlig være at I andre er så vældig kvikke til at opdatere i Blogville, når nu vi jeg er nogen der slet ikke kan følge med? Jeg tror seriøst at jeg har 26 ulæste indlæg gemt i min Feedly.com og så har jeg endda luget kraftigt ud og slet ikke gem alle undskyld.'

  4. Nej jeg stadig ikke fundet det der snedige sted hvor iPad'en er gemt suk

  5. Hr. Hund har sendt en ansøgning om at komme i aflastning han magter bare ikke flere jeg-mangler-mine-8-timer-alene-hjemme-dage.

  6. Nabodamen måtte trække sin i vagtmandspersonlighed i dag, da børnene ringede til mig på jobbis og fortalte at de kunne høre bankelyde inde hos naboen. Jeg ringede til naboen, som viste sig ikke at være hjemme, men som 15 min senere så var hjemme alligevel. Der var ingen i deres hus og havde heller ikke været det. Meget mystisk! Hun kørte på arb. igen ;-)

  7. Jeg har i øvrigt også d.d. mødt ikke bare én men hele to (ved siden af hinanden) apoteksdamer der lagde armene over kors og fortalte mig at den recept jeg påstod lå på serveren slet ikke kunne ligge på serveren fordi det er et meget specielt produkt og at jeg måtte tage fejl, for det har jeg aldrig fået udleveret før! Meget lang sætning som skal jappes igennem så man bliver forpustet. For sådan føltes det at stå der. Jeg var temmelig forvirret. Men det var heller ikke "mit sædvanlige" apotek. Så da jeg forlod de to påståelige apoteksdamer, ringede jeg til "mit" apotek, som sagde at jeg naturligvis havde ret, de kunne sagtens se recepten på serveren og jeg kunne bare komme og hente produktet. Nu ved I hvorfor det er MIT apotek.

  8. Disse punkter bliver længere og længere jo længere listen bliver. Derfor dette punkt 8 som for syns skyld kun fylder to linier.

  9. Er der andre end mig der godt kan lide at være med Troels Kløvedal på togt? Om det er i Østen, Flådens historie eller hvad-ved-jeg, så nyder jeg hans rolige stemme, hyggelige fortællemåde og bare det der afslappede tempo. Føles rart og trygt på en eller anden måde.

  10. Forresten ... jeg er stadig sur på kalahakuglen :-(

I morgen er det weekend. Igen. Det bliver dejligt. Igen. Lige nu lader jeg som om at søndagen slet ikke byder på tasker der skal pakkes, madpakker der skal smøres, skoleskemaer der skal tjekke og blyanter der skal spidses. I morgen er det weekend.


Og nu da hverdagen kommer igen, kommer jeg måske også mere regelmæssigt forbi Blogville. Måske. Hvem ved?! ;-)






----------

12 kommentarer:

  1. Ad 4. og 6.: Jeg har svaret. Jep, intet mindre. Svaret er: Buklere. Jo, du læste rigtigt: De små skabninger fra Peddersen og Findus, som bor i vægge, og under gulve. Det er dem, der banker hos nabodamen OG har neglet iPad'en! Eller også er det nabokonen, der har neglet den....
    Vi glæder os bortset fra det også til weekend, pyha!...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hos os plejer buklerne kun nappe vores møtrikker og garntrisser ;-) .... måske jeg lige skal have tjekket nabokonens gadget-lager. Tak for tip!

      Slet
  2. Har du tjekket fryseren??Du har haft Ipados i hånden,har puttet den i fryseren og taget kød op til aftensmaden 😉
    Nabolarm med banke lyde, måske det er Søren Spætte........??Må da ikke håbe nabokonen har langt til jobbet!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Søren Spætte?! Hahahahaha. Ja mysteriet er ikke løst endnu, så ...
      Nabodamen har kun ca. 15 min, når hun kører stærkt altså - og det gjorde hun! ;-)

      Slet
  3. ipaden gemmer sig garanteret i et ringbind eller sådan en papkasette med papirer i. Alternativt sammen med skærebrædderne :)

    SÅ mærkeligt med nabo-bankelyde. Kan godt forstå, hun lige kom hjem omkring for at tjekke ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Aaaahaaaa. Ringbind ... kassetter ... øjeblik. Nope. Nu tjekket - inden iPad. Og heller ikke i fryseren, som Laila foreslog. Gad vide om den nogensinde dukker op.

      Slet
  4. Helt ærligt, hvad tænkte de apotekerdamer dog på?😠 Hvilket apotek er 'dit'? Det på torvet, det i gågaden eller det på hjørnet?? Hvis I har buklere i jeres ende af byen, tror du så de breder sig? Er lige lidt bekymret, for vi kan sagtens selv klare at forlægge ting ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjørnet. Og de 2 bedrevidende apotekerdamer er fra en anden by, hvor jeg lige tilfældigvis var.
      Ja vi har buklere. Og ja de breder sig. Skal jeg komme forbi? Måske I også trænger til at "miste" en iPad? :-)

      Slet
  5. Det er vist noget af et OCD punkt, det der nr. 8. Og bare rolig, det ville jeg også sætte ind. Hahaha... og mht. nr. 10, så har vi også stadig 'pipfuglen' i vores ventilation... Den er ikke træt, det er jeg ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahahahahaha. Tak for nr. 8, Birgitte :-)
      Arj altså med den pipfugl. Mega irriterende.

      Slet
  6. Jeg er indtil videre den eneste, der ikke har kommenteret på punkt 9, så det vil jeg gøre med et rungende JA! Jeg holder SÅ meget af Kløvedal, og jeg elsker hans udsendelser :-)

    SvarSlet