17. jul. 2017

Faktisk synes jeg ...

Faktisk synes jeg

  • at nogen andre end mig burde rydde op på mit skrivebord
  • der er alt for meget vold i nyhederne nåja og i virkeligheden også
  • at livet er dejligt og der er meget i hverdagen at være taknemlig for
  • at det er så fedt at have sommerferie!


Desuden synes jeg
  • at sommeren er kold og alligevel skøn - bare fordi vi har fri!
  • man kommer langt med god opførsel på alle planer
  • at der er utroligt mange gode blogindlæg på nettet
  • køleskabskolde vingummibamser fra Haribo er et hit!
  • at det er så fedt at have sommerferie!


Jeg synes det er lidt komisk

  • når TV2 Nyhedernes et-eller-andet Skammelsen går helt amok med dramatisk stemmeføring ved "Breaking News" der ofte ikke berettiger til at være Breaking-noget-som-helst
  • at det er så fedt at have sommerferie!


Synes til gengæld at det er lidt tragisk

  • at vores lokale supermarkeds jordbær bare slet ikke lever op til kvalitetsforventningerne
  • med melon på fortovene - jo jo det går lidt vildt til med ungdommen her i Midtens Af Ingenting
  • at det er så fedt at have sommerferie!


Mest af alt synes

  • verdenen at være både et lidt forfærdeligt men også helt fantastisk sted
  • ham der Macron at være bedre end en lille lækker småkage, ikke?
  • Ed Sheerans sange at blive ved med at køre på repeat herhjemme igen og igen og igen og ...
  • jeg at det er så fedt at have sommerferie!




Nå, essensen i dette lille liste-indlæg giver vist sig selv, eller hvad?



----------
In italiano: E 'così bello avere le vacanze estive!





16 kommentarer:

  1. Sommerferie 👍👌👍💓😀😆 korrekt, det også en fantastisk opfindelse.
    nyheder vil jeg ikke udtale mig om.... tv er stadig ikke oppe... eller computer (syntes stik skulle holde op med at drille)
    Har opgivet supermarked jordbær....
    den med vingummi er må næsten prøves.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den med vingummierne i køleskabet er fantastisk. Tænk at jeg ikke har fundet på det tidligere.

      Slet
  2. Jeg er med på det meste af alle de gode punkter på din liste. Især det med ferien. Og alt det andet ☺️ Sommerferienhilsener herfra, kh S.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak S., også sommerferiehilsner til dig ♡

      Slet
  3. Rigtig god ferie til dig og dine😊🌞

    SvarSlet
  4. Faktisk husker jeg meget tydeligt og lysende klart, hvor FEDT det var at have sommerferie! Den sidste dag på arbejde inden de treogtyve arbejdsfri dage havde jeg også.en rigtig god følelse :-)
    God ferie!

    SvarSlet
  5. Yeah, glæder mig også til ferie. Selv om det er hjemme noget af tiden og der også er praktiske ting involveret. Så alligevel, ferie ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan er det også her, Birgitte. En rejse, praktisk-hjemme-ferie, boende gæster og plads til spontanitet også. (Nogen har nemlig 4 uger, nogle har 7 og én har kun 3). Gæt hvem der har 4 :-D :-D

      Slet
  6. Oh yeah, jeg gad da godt starte forfra med sommerferie, nyd den og tænk at have fire uger :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lene. Ja 4 uger er skønt. Jeg betaler selvfølgelig selv - så jeg holder fri uden løn. Men det er penge givet godt ud :o)

      Slet
  7. Øh, er lidt i tvivl, så gætter på, at det er noget med, at du foretrækker Macron fremfor macarons??

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, eller noget?! Kan også være noget med makroner - som jeg ellers er ret glad for i gammeldags æble- og lagkager. Men de der macarons er jeg faktisk ikke fan af. Siger det noget om Macron?

      Slet