28. jun. 2017

Irritation, virkelighed og favoritter ... eller noget

Advarsel: et af de alvorlige indlæg. Jeg har ikke mange af dem men dette kvalificerer.


For ... virkeligheden i min bekendtskabskreds er lige nu sådan, at noget kan ende okay, det kan ende skidt men det kan også ende værre. 

Og så minder jeg endnu engang mig selv om hvor irriterende Mester kan være. Og børnene ... (Oh dear, don't get me started!). Og jeg læser dette indlæg - igen og igen og igen og igen:

Der er mange indlæg jeg er glad for. Men dette er mit absolut favorit-indlæg nogensinde, og det er også det der har fået allerflest klik i løbet af alle årene. Og det gør mig både rørt, glad og stolt!

Ja, ja det er pral på højeste plan, men også en reminder til mig selv om mine prioriteter - sådan noget tager jeg mig tid til - og endnu mere disse uger.


Nyd sommeren! 
- må den være drønhamrende irriterende ;-)


----------

12 kommentarer:

  1. Det er også et indlæg, jeg til tider tænker på. Og det hjælper mig igennem visse situationer 🙏🏼♥️ Knus og god sommer. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Birgitte, det er jeg helt rørt over. At mit indlæg også har betydet noget for dig ♡ Og tak i lige måde.

      Slet
  2. Og jeg genlæste det, og ja, hvor har du ret. Tak :-)

    SvarSlet
  3. Jeg satser altså på en god sommer, men ellers har du jo frygtelig meget ret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Midterfrue. Jeg satser også på en god sommer ♡ og lidt at irriteres over, så jeg husker på at være taknemlig.

      Slet
  4. Du har så evig ret, men hvor kan det være svært ikke at lade sig irritere, når livet ellers går sin normale gang. Jeg er dog også blevet noget blødere med årene og prøver oven i købet at vende den om: Gad vide, hvad der VIRkelig irriterer ham ved mig, men som han bare aldrig nævner?
    Der skal jo nok være noget ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ellen ♡ Ja, der skal nok været noget ;-)

      Slet
  5. Jeg havde ikke læst det indlæg før nu - og det kommer på det helt rigtige tidspunkt dumpende :)

    Tak, du har ret! Jeg må huske dine vise ord! Kh. og rigtig dejlig sommer, S.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og rigtig god sommer til dig også, S. ♡

      Slet