21. jun. 2017

7 ting man aldrig skal tage med på en trampolin

Yngstemand er kommet med en sandhed hans sandhed vel at mærke udsprunget af personlig erfaring. Jeg citererer ordret:

"Moar der er 7 ting man aldrig skal tage med på en trampolin: en moar, en moar, en moar, en moar, en moar, en moar og en moar!"

Hvornår har jeg fået så sarkastiske børn?
Og bare fordi jeg ikke gider lave "back-flips" eller "stemple" og alt muligt andet. Jeg var så naiv at jeg troede at trampoliner var til at hoppe på?!



----------

16 kommentarer:

  1. Man skal heller ikke tage en fyldt blære med, med mindre man har styr på sine knibeøvelser! Og hvem har det?....
    Jeg tror du er skidegod på en trampolin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, Maude :-D
      Jeg tror også at jeg er skidegod på en trampolin. Men sønnike er tilsyneladende af en anden opfattelse.

      Slet
  2. Ja det er meget mystisk, hvordan du har fået så humoristiske børn ;)Ikke den værste ting at give videre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at du også synes det er mystisk.
      Men ja, tak :-)

      Slet
  3. He he ... Der var engang trampoliner vil til at hoppe på, men det ved du så nu :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jo det der med at skulle lære så længe jeg lever :D

      Slet
  4. Er der ikke også noget med, at man alligevel ikke må være to på en trampolin?!! hehe... knægt med humor. Han skal nok komme langt. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, vel? Må vi ikke være to? På vores stod der kun noget om vægtbegrænsning ... og den overholder vi altså (næsten altid). Pokkers med den knægt med humor! :D

      Slet
  5. hm... er det med at stemple noget med at hoppe så ungerne kommer højere op? for så kan jeg anbefale det- jeg tror endda det er godt for kondien ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men ... så flyver de jo bare op over taget, Ellen. Gisp!

      Slet
  6. Hahaha - skøn knægt!
    Men jeg ville nok øve mig i al hemmelighed, så mine trampolinevner totalt kan overrumple hans :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det løb er for længst kørt for mig, Ellen. Altså hvad der er cool den ene dag er "so last year" den næste. Jeg har givet op :-)

      Slet
  7. Ja, du må øve dig. På tom blære! Hvordan er det iøvrigt gået til, at en trampolin har sneget sig ind i jeres have. Har I købt nabogrunden, eller har du bare haft én mening om pladsudnyttelsen, til andre hjalp dig med at få en helt anden? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sidste, Midterfrue! Jeg har fået rigtig meget hjælp - af hele 2 andre og jeg kan godt afsløre at de begge er i skolealderen.

      Slet
  8. Svar
    1. Ja han er en værre røver ;-)

      Slet