19. mar. 2017

nu med laster for fulde gardiner!

Karielia's Holics

Hvad er der at gøre når tiden er knap, presset er stort, forventningerne høje og lasterne fulde af dårlige vaner og ja ... laster?! Så er der kun ét at gøre - spring ud!

Så det har jeg gjort - og endda på udenlandsk. Der er tænkt i et noget andet koncept end her med krumspringene. Og nej, selvfølgelig kunne det ikke kombineres - det er da klart at det krævede endnu en blog. Tys! Jo selvfølgelig havde jeg tænkt mig om inden ...

Nå, men altså hvis ikke du kan finde mig her - kan du måske finde mig der.

/ks



----------
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 kommentarer:

  1. Jamen det er jo helt indlysende, selvfølgelig må du have en blog mere😆 Hedder du Karielia ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at du kan se det indlysende, Livsglimt. Kan du forklare mig det? ;)

      Slet
  2. Du er da ikke til at styre på ti tønder land ... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg faktisk at Mester vil give dig ret i, Ellen ;)

      Slet
  3. Hi Hi:) Jamen så må jeg derover og kigge;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det har du så været. Tak for kommentaren :)

      Slet
  4. Hold da op... hvor sejt! kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja eller overmodigt ... eller uovervejet?! Jeg ved det ikke helt selv :o)

      Slet
  5. Hvis det et helt andet emne, så kan det jo være nødvendigt... og bare det at den på engelsk kan jo gøre det.... ellers skal der mange faner til på bloggen for at den er læse venlig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skidt og kanel hver for sig ;-)

      Slet
  6. Jeg slutter mig til koret; du er jo helt ude af kontrol! På den gode måde; jeg er fan af din nye blog! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Overvejer om jeg skal melde mig på en eller anden akut-afdeling. Bare for at sikre at jeg ikke går helt i selvsving, Maude. Og tusinde tak.

      Slet
  7. Og jeg kender slet ikke det musik ;-) er jeg så gammel eller hvad? (du behøver ikke at svare) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Garanteret du kender musikken, Lene. Du har hørt, specielt den første, i radioen. Men måske kender du ikke sanger og titel. Det er noget andet ... (jeg har spurgt youtube, for at få oplysningerne).

      Slet
  8. Jamen, så må jeg jeg jo bare der over og kigge - også :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, for der er jo ikke andet at brugen til ;) Åh altså hvor er jeg tosset!

      Slet
  9. Jamen for filen da, du har mange jern i ilden! Hvis jeg var lidt bedre til engelsk, eller spansk for den slags skyld, kunne jeg godt tænke mig at lave en blog på udenlandsk. Det giver nogen andre muligheder, helt klart! Så jeg tilslutter mig også din anden blog. Tredje blog...? What ever.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Malin. Jamen ... alt for mange jern i ilden er heller ikke så godt - apropos dine indlæg. Vi får se med mine blogs. Og tak ... satser ikke på en tredje!

      Slet