18. mar. 2017

Glimt fra forårshaven













----------

10 kommentarer:

  1. Vi har brug en handymand til at orne vores have m.m. Har haft en ude og kigge så vi kan få en pris. Har ikke hørt tilbage endnu... Hmmm, var det så slemt mon??? nå, men hader at vente..... Fine vintergækker på første billede:)

    SvarSlet
    Svar
    1. der skulle stå ordne.... ikke orne, det er jo en hun gris!

      Slet
    2. Måske det er dét vi skal, Mette. Få en professionel til at ordne haven. Ellers kan jeg ikke love at den bliver forårsklar - i hvert fald ikke hvilket forår ;o)

      Slet
    3. ps. det kunne være at det er en orne der skal til at rydde op i vores have. Tak fot tippet!

      Slet
    4. Ehhh - en orne er altså man hangris. Det kvindelige modstykke hedder en so ... siger landmandsdatteren :-)

      Slet
    5. Sjovt, det tænkte jeg faktisk godt da jeg læste det, men besluttede så at det nok var rigtigt med hungrisen. Hahahaha. Men altså bare det er en gris (siger storbymennesket). ;-)

      Slet
  2. Jeg kan godt lide at det første billede er i farver og de næste grå 😊 Meget sigende. Vi håber på snarligt forår helt i farver. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det første billede er også det eneste som har farve - ude i virkeligheden. Resten af haven er vist blot grå og sjasket. Jeg er med på dit håb om snarligt forår helt i farver. Tak, Birgitte.

      Slet
  3. Synd, at dit forår er i sort/hvid :-) Jeg synes jeg kan se masser af farver rundtomkring ... jeg håber de snart kommer til dig også :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tro mig, Ellen. Ingen farver ... kun de 2 nedfaldne tysker-plasticpåskeæg på nederste foto ;o)

      Slet