27. mar. 2017

#52karklude

Så tog vi hul på 13. uge i 2017. Og jeg har fortsat følelsen af at vi må have sprunget 16 over?! Jeg ved at jeg er lastmover men det skal ikke stoppe mig i egen klude-udfordring. 

Jeg får læst for lidt, sovet for lidt, hæklet/strikket for lidt, spist for lidt af det sunde men rigeligt af det knapt så sunde, motioneret for lidt og drukket for lidt! Ja her tænker jeg på alkohol. Tror måske bare at jeg får festet for lidt!?

Så for at redde hele verden selv tak så vil jeg 'gøre' en karklud om ugen i hele 2017. Det vil nemlig få presset det der krea-noget igennem, som oftest gør mig godt. En enkel klud om ugen ... er det ambitiøst? Jeg kan vel altid justere ned ... eller op.



Nu da jeg allerede er 12 klude bagud i projektet, tillader jeg mig at tælle dise 6 stk. med, som jeg tidligere har strikket - og som fortsat er i brug. Det er vel ok? Ja, nu er det jo mig der bestemmer så ...

Jeg vil gøre en indsats for at nå op til de 13 klude inden søndag. Eller næste søndag. Måske søndagen efter det. Vi får se.

Andre der er med i lignende udfordringer eller projekter?



----------

10 kommentarer:

  1. Jeg har jo mit sokke projekt, og har pt. gang i par nr. 3. Jeg forsøger ikke at gøre det til udfordringer til mig selv, for jeg stresser over de ting jeg så ik får gjort... :) Men når du siger det - en klud om ugen, er jo ik fuldstændig urealistisk...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er ikke voldsomt og desuden er jeg rigtig god til ikke at slå mig selv i hovedet med sådan noget. Det er jeg nemlig alt for doven til ;-)
      Du er sej med dit sokke-projekt.

      Slet
  2. God fornøjelse :-)
    Min største udfordring ligger nok i at få nedbragt mit garnlager ... ikke at få brugt garnet som sådan, men at lade være med at købe for meget nyt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja det kan faktisk være en ret svær udfordring, Ellen. Det er nemt at lade sig friste ;-)

      Slet
  3. Ej hvor sejt med dine klude. Jeg har ingen projekter i år. Hverken krea eller andet. Kun fortsættelse af de gode ting fra tidligere år. Som madplan, mindre kød, brug rester osv. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da også så rigeligt med madplaner, mindre kød og brug af rester. For ikke at tale om dit studie, Birgitte ;-)

      Slet
  4. Så fine klude. Super cool projekt. Jeg hepper på dig :)

    SvarSlet