28. feb. 2017

grafisk magi i dyreriget

















20 kommentarer:

  1. Hold op hvor flotte og fascinerende :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er en der har været ganske kreativ :o)

      Slet
  2. Svar
    1. Det er godt lavet - sikke en fantasi :o)

      Slet
  3. Svar
    1. Den er også ret fin, Ellen K., så det kan jeg godt forstå.

      Slet
  4. Yrk!! Kunne du ikke have nøjedes med ko og mariehøne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Sommerfuglen er da også sød, Midterfrue. Eller hvad?!

      Slet
    2. Joh, og tudsen er også sådan okay. Men de sidste og især den første ..................... gys altså! Og du plejer da ellers at være den sarte af os to ;-)

      Slet
    3. Du har ret, Midterfrue. Jeg er sart. Men måske har jeg helt glemt det i min fascination over det kreative og kunstneriske i billederne :o)

      Slet
  5. Ja, jeg var så nødt til at bare scrolle down here til kommentarene for der var jo frøer... Altså en advarsel om det ville ha' været fedt:) Jeg kan ikke se på frøer overhovedet.... Sorry!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det beklager jeg meget, Mette. Jeg selv kan heller ikke ha frøer, men kan dog godt se på dem ... på billeder. Ikke i virkeligheden. Beklager Mette ;)

      Slet
    2. Helt i orden, er super hurtig til at scrolle :D

      Slet
    3. Godt så. Er mega glad for at du overlevede, Mette :)

      Slet
  6. Makaber start, men ellers godt set og tegnet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja men tænk om en mus var så grøn og lækker indeni? Arj, adwr, jeg ved det godt ;)

      Slet
  7. Åhhh, elsker den slags kreativitet! Tak for (for mig) nye billeder af slagsen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, Ellen. Jeg er også fascineret.

      Slet